مصاحبه آرشیو خبر ها
موراتا باید چند سال دیگر در یووه بماند

موراتا باید چند سال دیگر در یووه بماند

ماسیمیلیانو آلگری می گوید موراتا نیاز دارد که در یووه بماند، حالا بیشتر از هر زمانی بحث بازگشت موراتا به مادرید مطرح شده اما سیاه و سفیدها می خواهند او را در تورین نگه دارند:

 

گل او برابر میلان نشانه ی ثبات اش بود، او جوان است و نیاز دارد چند سال در یووه بماند، نیاز دارد پیشرفت کند. اما من گزینه های خوب و قدرتمندی در خط حمله دارم. قوی تر کردن این تیم دشوار است اما باید تلاش کنیم این کار را بکنیم، باید بازیکنان (خودِ تیم) از نظر فردی بهتر شوند. بهتر کردن تیم با خریدن بازیکنان تیم های دیگر سخت است، چون در اروپا بازیکنان کمی هستند که بتوانند برای یووه بازی کنند.

 

آلگری اعتقاد دارد که طریقه ی بازی یوونتوس برابر تیم های بزرگ نشان داد که از سال قبل بهتر شده اند:

 

ما امسال بهتر از پارسال در لیگ قهرمانان کار کردیم، درست است که پارسال به فینال رسیدیم، اما هر سال به فینال رسیدین دشوار است. بهترین چیز این بود که به سرعت پیشرفت کردیم و می توانیم با نام های بزرگ اروپا برابر بازی کنیم، این باید هدف یوونتوس باشد. بعد چیزهای زیادی هست که این رقابت ها را تحت تاثیر قرار دهد، از اینکه اتفاقات به نفعتان رقم بخورد تا اینکه وضعیت فیزیکی چطور باشد. امیدواریم سال بعد بهتر شویم و کمی هم خوش شانسی بیاوریم.

 

او اعتقاد دارد یووه فصلی به یاد ماندنی پشت سر گذاشته است:

 

بعد از 4 سالی که یک چرخه به پایان رسید، چرخه ای که در آن بازیکنان با تجربه ای تیم را ترک کردند ― نه فقط پیرلو، توز و ویدال، بلکه استوراری، پپه، اوگبونا و یورنته بخشی از این تیم برنده بودند ― 10 بازیکن جدید که اصلا آسان نبود. ما ابتدا به مشکل خوردیم، اما در ابتدا این باشگاه و سپس این بازیکنان بودند که ما را به خط بازگرداندند. ما در هفته ی 10، 14ـم بودیم، اما بچه ها و باشگاه کاری استثنایی کردند. بردن 25 بازی از 26 بازی آسان نیست، آمار ما باورنکردنی بود، این فصل به یاد ماندنی بود و با پیروزی زیبا در فینال کوپا ایتالیا به یاد ماندنی تر شد.

 

از او در مورد آینده اش سوال شد:

 

آینده ی من؟ یوونتوس است، باشگاه و من در همه چیز اشتراک داریم. ما چرخه ای جدید را شروع کردیم که 9 تا بازیکن جوانتر از هم پستی های سابقشان بودند. و اینکه با باشگاه های بزرگ اروپایی هم سطح بمانید  با توجه به اینکه درامدهایمان متفاوت است، باید باشگاهی سازمان یافته چون یوونتوس باشید. امیدوارم مدت ها در یوونتوس بمانم، چرا که اینجا خوشحال هستم.

 

آلگری در مورد نیمکت نشینی دیبالا در ابتدای فصل هم صحبت کرد:

 

یک مربی وظیفه دارد که انتخاب کند، در آن لحظات سخت باید با آنچه به آن اعتقاد داشتم ادامه می دادم. دیبالا برای نشان دادن توانایی هایش آماده نبود، اما می دانستم که او کیفیتی دارد که می تواند پیشرفت کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: